Personalizowanie odzieży przeznaczonej dla pracowników i kontrahentów to popularny i skuteczny sposób promowania swojej marki. Ujednolicone uniformy sprzyjają spójności wizualnej firmy. Wybierając rodzaj ubrań dla pracowników oraz odzieżowych gadżetów reklamowych warto zdecydować się na materiał wysokiej jakości, oraz efektywną metodę znakowania.
czytaj dalej
Polary z logo są coraz częściej zamawiane przez firmy w celu zapewnienia pracownikom jednolitej odzieży roboczej. Bluzy tego typu mają przewagę nad ubraniami z innych materiałów ze względu na uniwersalność zastosowania, przystępną cenę i wytrzymałość. Trudno znaleźć alternatywę dla polarów bez wydawania na odzież dla pracowników znacznie wyższej kwoty. Jakie są zalety polarów? Dlaczego warto wybrać dla pracowników polary z logo?
czytaj dalej
Co to jest polar nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Każdy z nas posiada przynajmniej jedną część garderoby wykonaną z polaru. Kochamy polar za jego doskonałą izolację termiczną i komfortowe samopoczucie w każdych warunkach pogodowych. Słowo polar tak głęboko zakorzeniło się w naszym słowniku, że tym mianem określamy wszystkie produkty wykonane z tego materiału, podobnie jak używamy słowa adidas w odniesieniu do obuwia sportowego niezależnie od tego, kto je wyprodukował. Mimo że bardzo cenimy polar, to tak naprawdę niewiele o nim wiemy. Czy jest polar, jak powstaje, jakie są jego rodzaje i przeznaczenie?
czytaj dalej
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że reklama to niezbędny element walki o klienta. Jednak mnogość form reklamy wymaga zastanowienia, co do wyboru tej właściwej, odpowiednio dopasowanej przede wszystkim do zamierzonego celu, posiadanych środków i siły oddziaływania. Spoty reklamowe emitowane w radio i telewizji z pewnością zapewnią globalny zasięg reklamy, ale wymagają ogromnych nakładów finansowych, a ich efekt jest na ogół krótkotrwały, bo ograniczony czasem emisji. Szczególnie dla małych i średnich firm najbardziej opłacalna jest reklama oparta na rozdawnictwie różnego rodzaju gadgetów, w tym odzieży reklamowej. Ta forma reklamy nie wymaga wielkich nakładów finansowych, a w dłuższym okresie czasu może przynosić równie korzystne efekty.
czytaj dalej