Kamizelki i bezrękawniki dla pracowników – na co zwracać uwagę przy wyborze?
Modna i funkcjonalna odzież robocza bardzo często stanowi najlepszą wizytówkę firmy. Bezrękawniki robocze i ocieplane kamizelki sprawdzają się w wielu branżach – to rozwiązanie, które umożliwia swobodne wykonywanie pracy w różnych warunkach pogodowych. Można zamówić je w korzystnej cenie z estetycznie wyhaftowanym logo firmy, także w ilościach hurtowych. Na co jednak zwracać uwagę przy zakupie, by mieć pewność, że będą odpowiednie dla pracowników?
Pomysł na prezent świąteczny – polar lub koszulka z własnym nadrukiem
Znalezienie odpowiedniego pomysłu na prezent bywa trudne, nawet gdy dobrze zna się osobę, którą zamierza się wręczyć upominek. Rozwiązaniem jest personalizowany prezent w postaci odzieży z nadrukiem. Dzięki niemu możesz wręczyć mamie, tacie, mężowi lub żonie coś naprawdę wyjątkowego. Nadruk z wybraną dedykacją lub zabawnym tekstem sprawia wiele radości. Jaką odzież z nadrukiem warto wybrać na świąteczny upominek?
Jak wykorzystać odzież reklamową do promocji swojej marki?
Obecnie coraz więcej środków reklamowych oddziałuje na zmysł wzroku, ze względu na to, że ładne czy wyróżniające się logo o wiele łatwiej zapamiętać, niż przykładowo nazwę firmy lub slogan. Ponieważ odzież może być noszona przez pracowników, a nawet konsumentów – jest ona o wiele dłużej oddziałującym na odbiorcę nośnikiem reklamy, niż reklamy telewizyjne. Dowiedz się, w jaki sposób możesz wykorzystać odzież reklamową do promocji swojej marki.
Bezpieczeństwo jest najważniejszym aspektem, o jaki należy zadbać, organizując pracę czy przebywając na terenie zakładów i przedsiębiorstw, gdzie należy zachować szczególną ostrożność. Lepsza widoczność poszczególnych osób to pierwszy i najłatwiejszy krok w kierunku zadbania o właściwe warunki przebywania w niebezpiecznych miejscach. Zapewnia to odzież odblaskowa, dzięki której niejednokrotnie możliwe staje się uniknięcie wypadków, często kończących się trwałym uszczerbkiem na zdrowiu, a nawet utratą życia.
Znakowanie odzieży firmowej – metody, jak wybrać najlepszą?
Personalizowanie odzieży przeznaczonej dla pracowników i kontrahentów to popularny i skuteczny sposób promowania swojej marki. Ujednolicone uniformy sprzyjają spójności wizualnej firmy. Wybierając rodzaj ubrań dla pracowników oraz odzieżowych gadżetów reklamowych warto zdecydować się na materiał wysokiej jakości, oraz efektywną metodę znakowania.
Polary z logo są coraz częściej zamawiane przez firmy w celu zapewnienia pracownikom jednolitej odzieży roboczej. Bluzy tego typu mają przewagę nad ubraniami z innych materiałów ze względu na uniwersalność zastosowania, przystępną cenę i wytrzymałość. Trudno znaleźć alternatywę dla polarów bez wydawania na odzież dla pracowników znacznie wyższej kwoty. Jakie są zalety polarów? Dlaczego warto wybrać dla pracowników polary z logo?
Polartec® – doskonała izolacja termiczna oraz komfortowe samopoczucie w każdych warunkach pogodowych
Co to jest polar nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Każdy z nas posiada przynajmniej jedną część garderoby wykonaną z polaru. Kochamy polar za jego doskonałą izolację termiczną i komfortowe samopoczucie w każdych warunkach pogodowych. Słowo polar tak głęboko zakorzeniło się w naszym słowniku, że tym mianem określamy wszystkie produkty wykonane z tego materiału, podobnie jak używamy słowa adidas w odniesieniu do obuwia sportowego niezależnie od tego, kto je wyprodukował. Mimo że bardzo cenimy polar, to tak naprawdę niewiele o nim wiemy. Czy jest polar, jak powstaje, jakie są jego rodzaje i przeznaczenie?
Dlaczego warto postawić na odzież reklamową z nadrukiem?
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że reklama to niezbędny element walki o klienta. Jednak mnogość form reklamy wymaga zastanowienia, co do wyboru tej właściwej, odpowiednio dopasowanej przede wszystkim do zamierzonego celu, posiadanych środków i siły oddziaływania. Spoty reklamowe emitowane w radio i telewizji z pewnością zapewnią globalny zasięg reklamy, ale wymagają ogromnych nakładów finansowych, a ich efekt jest na ogół krótkotrwały, bo ograniczony czasem emisji. Szczególnie dla małych i średnich firm najbardziej opłacalna jest reklama oparta na rozdawnictwie różnego rodzaju gadgetów, w tym odzieży reklamowej. Ta forma reklamy nie wymaga wielkich nakładów finansowych, a w dłuższym okresie czasu może przynosić równie korzystne efekty.
Serwis ten wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować z zapisywania tych plików modyfikując ustawienia Twojej przeglądarki jednak w takim przypadku nie możemy zagwarantować poprawnego działania serwisu.AkceptujWięcej informacji
Polityka plików cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.