Dlaczego warto postawić na odzież reklamową z nadrukiem?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że reklama to niezbędny element walki o klienta. Jednak mnogość form reklamy wymaga zastanowienia, co do wyboru tej właściwej, odpowiednio dopasowanej przede wszystkim do zamierzonego celu, posiadanych środków i siły oddziaływania. Spoty reklamowe emitowane w radio i telewizji z pewnością zapewnią globalny zasięg reklamy, ale wymagają ogromnych nakładów finansowych, a ich efekt jest na ogół krótkotrwały, bo ograniczony czasem emisji. Szczególnie dla małych i średnich firm najbardziej opłacalna jest reklama oparta na rozdawnictwie różnego rodzaju gadgetów, w tym odzieży reklamowej. Ta forma reklamy nie wymaga wielkich nakładów finansowych, a w dłuższym okresie czasu może przynosić równie korzystne efekty.

Dlaczego warto postawić na odzież reklamową z nadrukiem?

Chyba nie ma wśród nas osoby. która kiedykolwiek nie otrzymała jakiegoś gadżetu reklamowego. Długopis, kubek, osławiona smycz, brelok do kluczy z logo firmy to tak spowszechniałe gadżety, że nawet nie zwracamy na nie uwagi. Ich główną zaletą jest to, że są tanie i każdy może sobie pozwolić nawet na ich rozdawanie nawet w znacznej ilości. Mają jednak tę wadę, że na ogół trafiają do szuflady i nikt poza obdarowanym ich nie ogląda. Zwłaszcza, że wiele z tych osób to kolekcjonerzy tego typu artykułów zainteresowani samym zbieraniem.
Zupełnie inaczej przedstawia się sytuacja z różnego rodzaju odzieżą reklamową. Nie dość, że stanowi ona rzadki, a przez to cenniejszy nabytek to jest chętnie, a często także z dumą, noszona przez obdarowanego klienta. Zwłaszcza jeśli wyróżnia się ona atrakcyjnym nadrukiem, ciekawym wzorem lub modnym fasonem.

Chodząca reklama firmy

Można powiedzieć, że reklamowa odzież z nadrukiem to dosłownie chodząca reklama firmy. Nieprzypadkowo firmy o światowej renomie zabiegają o to, aby logo ich firmy znajdowało się na odzieży sportowej w trakcie największych imprez. Umieszczone na piersi, plecach lub rękawie nawet niewielkie logo, marka lub slogan są doskonale widoczne, bo znajdują się na linii wzroku, gdy patrzymy na postać na ekranie telewizora, czy spotkanej lub tylko mijanej na spacerze, na zakupach, w pracy i po drodze osoby.
Odzież reklamowa ma jeszcze tę dodatkową zaletę, że można ja wykorzystać w firmie. Ubrani w jednakowy strój pracownicy, szczególnie ci mający kontakt z klientem, z pewnością poprawiają wizerunek i zwiększają prestiż firmy.

Jeśli odzież reklamowa z nadrukiem to jaka?

Decydując się na odzież reklamową należy zwrócić uwagą na jakość materiałów z jakich ma być wykonana. Odpowiednia gramatura i splot są bardzo istotne i w tym zakresie nie należy oszczędzać. Ważne też są wykończenia. Lepiej wybrać odzież, która nie zniekształci się po kilku praniach, ani nie postrzępi się na końcach. Dobór technologii nadruku powinien zapewnić jego trwałość, ale w tej kwestii lepiej zdać się na specjalistów, którzy zaproponują technikę nadruku najodpowiedniejszą dla danego materiału.

T-shirt to bezsprzecznie wciąż najpopularniejszy asortyment odzieży reklamowej. Spośród wielu zalet bawełnianych T-shirtów należy wymienić jego stosunkowo niską cenę, dużą gamę kolorów oraz łatwość nanoszenia i trwałość nadruków. Ogromną zaletą T-shirtów jako nośników reklam jest fakt, że nosi się je wszędzie do pracy, na spacer, na imprezę i na wyjazdy. Sam posiadam kilka takich T-shirtów znanych producentów podzespołów komputerowych, które mimo wielu lat nie straciły kolorów, ani fasonu.

Drugi najpopularniejszy rodzaj odzieży reklamowej stanowi odzież wykonana z polaru. Przede wszystkim są to różnego rodzaju bluzy, ale także kamizelki polarowe, czy dodatki, takie jak czapki, szaliki, czy rękawiczki. Lekki i ciepły polar posiada jeszcze i te zaletę, że łatwo się nie gniecie, więc zawsze znajdzie się na niego miejsce w torbie, czy walizce. Wyższą cenę polaru z pewnością rekompensuje fakt, że nosi się go znacznie częściej niż T-shirt, bo sprawdza się nie tylko w zimie, ale także w letnie wieczory spędzane na świeżym powietrzu i w chłodne i słotne dni. Stanowi więc znacznie lepszy nośnik reklam niż T-shirt, który choć noszony często bywa schowany właśnie pod polarem. Polary robocze są bardzo często wykorzystywane przez pracowników produkcji czy też transportu. Cienka polarowa bluza z tkaniny polartec z niewielkim logo bardzo często służyła mi przez kilka lat jako okrycie wierzchnie chroniące przed porannym i wieczornym chłodem w drodze do i z pracy w miesiącach wiosenno-letnich i zastępowała swetry w okresie jesienno-zimowym.

Odzież z polaru od producenta

Polar to bardzo praktyczny materiał, który w dodatku łatwo i trwale się barwi. Zamawiając odzież polarową od producenta możemy otrzymać produkt w praktycznie dowolnym kolorze lub stanowiący rzadkie połączenie elementów wykonanych w kilku kolorach, które np. odpowiadają kolorom firmowym. Poza tym producent polaru oferuje szerszą gamę wzorów i fasonów niż firmy wyłącznie sprzedające taką odzież, bo na ogól posiadają tylko najpopularniejsze w danym okresie modele. Producent jest także w stanie zaprojektować i wykonać odzież na indywidualne zamówienie.

(C) 2016 polary-reklamowe.pl – polary firmowe i reklamowe z haftem. Kopiowanie zabronione.

--------------------------
tel. +48 502 468 561
e-mail: biuro@polary-reklamowe.pl