Polary z logo – ważny element wizerunku firmy

Polary z logo są coraz częściej zamawiane przez firmy w celu zapewnienia pracownikom jednolitej odzieży roboczej. Bluzy tego typu mają przewagę nad ubraniami z innych materiałów ze względu na uniwersalność zastosowania, przystępną cenę i wytrzymałość. Trudno znaleźć alternatywę dla polarów bez wydawania na odzież dla pracowników znacznie wyższej kwoty. Jakie są zalety polarów? Dlaczego warto wybrać dla pracowników polary z logo?

Dlaczego warto wybrać odzież z polaru?

Bluzy polarowe są praktycznym ubraniem roboczym dla pracowników magazynów, chłodni, zakładów produkcyjnych i sklepów. Materiał jest wytrzymały i odporny na mechacenie lub rozerwanie. Polar nie chłonie wody z powietrza, dlatego może być wykorzystywany w miejscach o wysokim stopniu wilgotności. Bluza polarowa z logo zapewnia właściwą ochronę termiczną, dzięki czemu pracownicy są odpowiednio chronieni przed chłodem podczas wykonywania swoich obowiązków na zewnątrz budynku.

Polary z logo są dostępne w wersji damskiej i męskiej w rozmiarówce od XS do nawet XXXL. Zamawiający mogą wybrać modele rozpinane na całej długości lub z mniejszym zamkiem pod szyją. Bluzy są odporne na płowienie, gniecenie oraz powstawanie trudnych do usunięcia plam. Dzięki temu wszyscy pracownicy korzystają ze schludnej odzieży roboczej na co dzień, co pozytywnie wpływa na wizerunek firmy.

Jakie są zalety bluz polarowych z logo?

Polar z logo można zamówić w dowolnym kolorze – firmy wybierają spośród bluz jednokolorowych, jak i wielokolorowych. Barwy odzieży dostosowuje się do identyfikacji wizualnej stosowanej przez markę. Dzięki temu tworzy się spójny wizerunek firmy i podnosi się jej ocenę wśród klientów. Jednakowa odzież robocza wpływa pozytywnie na rozpoznawalność marki, zwłaszcza gdy na każdym polarze umieszczone jest jej logo. Polary wyróżniają przedsiębiorstwo na tle konkurencji i stanowią jego znak charakterystyczny przez cały rok. Pracownicy korzystający z bluz są wiarygodni dla klientów, co ma znaczenie np. w firmach kurierskich. Kurier w firmowym polarze cieszy się większym zaufaniem niż dostawca korzystający z własnych ubrań.

Odzież z polaru łączy w sobie cechy estetyczne i praktyczne. Indywidualne wzornictwo i kolorystyka wyróżniają firmę, a ciepły i wytrzymały materiał sprawdza się w pracy w różnych warunkach. Polary posiadają wygodne kieszenie, w których pracownicy mogą schować przedmioty osobiste takie jak długopis, klucze, identyfikator lub chusteczki higieniczne. Co ważne, odzież polarowa jest niedroga, dlatego niewielkie nakłady finansowe wystarczą, by wyposażyć wszystkich zatrudnionych w firmie w identyczne ubrania robocze.

Jak nanosi się logo na polary?

Polary z logo są szyte z tkaniny polarowej o wybranej gramaturze, w kolorze spójnym z identyfikacją wizualną marki. Następnie producent polarów wykonuje na nich logo – nanosi się je na materiał jedną z trzech metod: sitodruku, cyfrową lub haftu komputerowego. Każda z nich gwarantuje trwałość znaku i dokładność jego odwzorowania. Sitodruk i metoda cyfrowa umożliwiają przeniesienie logo na tkaninę za pomocą farby, natomiast haft komputerowy polega na wyszywaniu eleganckiego logo na podstawie projektu odczytywanego z pliku przez komputer.

Bez względu na wybraną technikę znakowania polarów reklamowych, odzież zapewni pracownikom komfort i pomoże dbać o profesjonalny wizerunek marki. Ze względu na przystępne koszty, na zamówienie ubrań z logo firmowym mogą zdecydować się nawet niewielkie przedsiębiorstwa. Dzięki temu niemalże każda firma ma szansę wykorzystać potencjał odzieży z logo w swojej działalności.

(C) 2016 polary-reklamowe.pl – polary firmowe i reklamowe z haftem. Kopiowanie zabronione.

--------------------------
tel. +48 502 468 561
e-mail: biuro@polary-reklamowe.pl